0
Je winkelwagen

Verzenden & retourneren

Bestelbevestiging

Na je bestelling ontvang je een bevestiging via e-mail. Mocht je na 24 uur nog geen bevestiging hebben ontvangen, neem dan contact op via info@borealisnaturalcare.nl. In de webwinkel worden alle prijzen vermeld in euro’s exclusief 21% BTW en exclusief eventuele verzendkosten. Borealis Natural Care rekent vooralsnog geen BTW omdat deze webshop momenteel nog onder de tak “hobby” valt volgens de Kamer van Koophandel. Wanneer dit veranderd zal er uiteraard wel BTW berekend en afgedragen worden. 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Wij versturen jouw pakketje binnen 1-3 werkdagen met PostNL. Voor Nederland hanteren wij standaard verzendkosten van €3,95 en je ontvangt altijd een track & trace code. Wanneer je meer dan €49,95 besteld verzenden we je bestelling gratis! Voor België en Duitsland hanteren wij de standaardverzendkosten van €6,95. En bestel je vanuit België of Duitsland voor meer dan €85,- dan zijn de verzendkosten gratis.

De zepen worden gemaakt volgens de “cold proces method” en hebben een rijpingstijd van 4 tot 6 weken. Daarom zijn sommige zepen soms alleen de bestellen als “pre-order”.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Jazeker! In de bevestigingsmail vind je een track & trace code waarmee je via de site of app van PostNL je pakketje kan volgen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Jazeker! Dit doe je door tijdens het bestelproces te kiezen voor “verzend naar ander adres” te kiezen en hier het adres in te vullen. Gaat het om een cadeautje? Vermeld dit dan in het opmerkingenveld, dan pakken wij je bestelling leuk in.

Past mijn bestelling door de brievenbus?

Wij verzenden zoveel mogelijk met brievenbuspakketjes, je hoeft hier dus vaak niet voor thuis te blijven! 

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Jazeker! Bij het bestellen kun je “afhalen” aanvinken, uiteraard vervallen de verzendkosten dan. Je bestelling is op afspraak op te halen in Woudenberg. Hierover word je via de mail benaderd. 

Kan ik ook op een bedrijfsnaam bestellen?

Wanneer het om een bedrijfsadres gaat, dient de bedrijfsnaam te worden vermeld in het adresveld. Wanneer we een bestelling verzenden naar een bedrijfsadres zonder de bedrijfsnaam op het verzendetiket kan het pakket retour worden gestuurd. 

Interesse in B2B services?

Wat leuk! Neem hierover contact op via info@borealisnaturalcare.nl of bel  +31 (0)6 514 832 86. 

Retourneren

Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de producten ongebruikt zijn. Mocht je gebruik maken van je herroepingsrecht, dan heb je na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De retourkosten zijn altijd voor rekening van de klant. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Borealis Natural Care geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@borealisnaturalcare.nl. Vervolgens zal het verschuldigde orderbedrag binnen 7 dagen na ontvangst van je retour teruggestort worden. Retouren kunnen onder vermelding van het retournummer geretourneerd worden naar het onderstaande adres:

Borealis Natural Care
Berkenlaan 2
3931 ZV Woudenberg (Nederland)

Garantie en klachten

Alle producten van Borealis Natural Care worden met grote zorg gemaakt en verpakt. Toch komt het wel eens voor dat er iets mis gaat.  Hiervoor kan je kan je mailen naar info@borealisnaturalcare.nl of bel  +31 (0)6 514 832 86. Dan kijken we samen naar een goede oplossing! Als je bestelling door de vervoerder niet geleverd kan worden, bijvoorbeeld omdat het adres onjuist is, wordt de bestelling geretourneerd. Je bestelling kan dan opnieuw verzonden worden tegen de gebruikelijke verzendkosten.

Leidt dit niet tot een gewenste oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.